Üdvözlünk Támogatási és Információs oldalunkon.
Itt megtalálod a termékekhez és szolgáltatásokhoz szükséges részletesebb információkat, segítségeket és gyakori kérdésekre kapsz válaszokat.

Mobilalkalmazás funkciói
- Nyitóképernyő
- Állapotváltás
- Riasztásjelzés
- Rendszerállapot
- Alaprajz
- Események
- Események szűrése
- Szenzorok szűrése
- Segélyhívás
- Jelentés
- Továbbadás
Ezen a lapon megjelenik az összes védett ingatlanod. Az ingatlanokhoz tartozó ikonokon azonnali vizuális jelzést kapsz a hibákról, riasztási állapotról, rendszerállapotokról. Az ikonokat érintve tudsz belépni az aktuális ingatlan rendszerébe.
Mobilodról be- és kikapcsolhatod a riasztórendszeredet. Rendszered állapotváltásához ,egyszerűen érintsd meg az ikonokat.
Ha a védett területen riasztási esemény történik, a főképernyőn figyelemfelkeltő piros háttérrel kapsz értesítést. Az blokkra kattintva lekezelheted az eseményt.
Szenzoraid állapotát ellenőrizheted valós időben. A szenzorokat megérintve láthatod azok részletes adatait, elemállapotát, csatlakozási adatokat, szabotázs állapotokat, és a szenzorokkal kapcsolatos beállításaidat.
Grafikus alaprajzokkal és fotókkal tudod beazonosítani a szenzorok helyét. Ez segít hogy jobban beazonosítsd a riasztások helyszínét, vagy ha a védett helyiségből képeket és videoklipeket akarsz felkérni betekintés céljából.
Minden eseményedet biztonságos adatközpontban tároljuk. A tárhelyedről szabadon hívhatod le a rendszer eseményeit. Ezzel könnyen és gyorsan tudod ellenőrizni, hogy mi történt a múltban.
Az események között teljesen szabadon kereshetsz. Ez a funkció lehetőséget ad neked, hogy egyes eseménycsoportokat gyorsabban és könnyebben elérj.
A szenzorok megjelenítését szűrheted, megjelenítheted vagy eltakarhatod azokat. Ha csak egy típusú szenzorok értékeire vagy kíváncsi, akkor érdemes ezt a funkciót használnod.
Ide teheted azokat a személyeket és szolgáltatókat, akiket esemény idején azonnal el akarsz érni. Őket egy érintésre tudod hívni és tudsz kapcsolatot létesíteni velük. Tedd ide a diszpécserszolgálat, szomszédok, orvosok elérhetőségét.
Téves riasztásaidat ezzel a funkcióval azonnal megszüntetheted. Használhatod akkor is, ha vállalod, hogy lemondasz a kivonuló szoláglat intézkedéséről. Ezzel automatikusan leállítod a kivonulási folyamatot, a diszpécser nem fog értesülni a jelzésről.
Ez a funkció lehetőséget ad arra, hogy a riasztási eseményt azonnal továbbadd egy másik személynek vagy a diszpécserszolgálatnak. Ha nem vagy elérhető a folyamat az általad beállított idő után automatikusan is folytatódik.
Gyakran Ismételt Kérdések (Gy.I.K.)
- Mi az a Felhő?
- Mi az a hálózat?
- Mi az, hogy Online Rendszer?
- Hogyan tudok csatlakozni?
- Elfelejtett jelszó?
- Hol szolgáltatunk?
- Hol aktív a kivonuló szolgáltatás?
- Mi az a DIY?
- Használhatom külföldön a DIY szettet?
- A DIY-hoz kapok telepítőt?
- Mi van, ha nem vagyok elérhető, kit értesít a rendszer?
- Mennyire biztonságos a felhő megoldás?
- Mi van, ha nincsen kapcsolat a felhő és az otthoni rendszer között?
- Mit tegyek, ha nincsen kapcsolat a Platform és az Online rendszer között?
- Hogyan értesülök, ha riasztás vagy hiba van a rendszeren?
A felhő alapú számítástechnika (angolul „cloud computing”) a számítástechnika egy ágazata. A szolgáltatásokat nem egy dedikált hardvereszközön üzemeltetik, hanem a szolgáltató eszközein elosztva, a szolgáltatás üzemeltetési részleteit a felhasználótól elrejtve. Ezeket a szolgáltatásokat a felhasználók hálózaton keresztül érhetik el, publikus felhő esetében az interneten keresztül, privát felhő esetében a helyi hálózaton vagy az interneten.
Szolgáltatásaink esetében a Felhő egy szerverteremben lévő több számítógépet jelent, amelyet a biztonságosan lehet menedzselni és megvédeni a külső támadások elől. Ezeken a szervereken helyezkednek el azok a programok, amelyek kiszolgálják a hálózatra bejelentkező vagyonvédelmi és kényelmi berendezéseket és a felhasználó által látható felületeket is. A szervereken tárolódnak azok az adatok, amelyeket a rendszer korábban megküldött és a felhasználó a beállításaitól és előfizetéseitől függően bármikor hozzáférhet.
A számítógépek egymás közötti kapcsolatát biztosítja kábeleken vagy rádiós adatátviteli megoldásokon keresztül. Az Ön esetében a kábelek az internetszolgáltató által biztosított kábelnet vagy ADSL szolgáltatás, amely a gerinchálózatokra réz vagy optikai (üvegszálas) kábeleken keresztül csatlakozik. Ön csatlakozhat rádiós átvitellel is, amelyet WI-fi vagy Celluláris (mobilhálózat) néven ismerhet.
Az Online rendszer egy olyan megoldás, amely állandó kapcsolatban van a felhő rendszerben lévő programokkal. Ez a megoldás teszi lehetővé, hogy okos eszközökről és webes felületekről (böngészőkből) bármikor elérhetőek, kezelhetőek legyenek. Az Online rendszer előnye, hogy a távolból bármikor lekérdezhetőek, állapotuk változtatható és az általuk korábban küldött adatokhoz biztonságos csatornán keresztül a felhasználó bármikor hozzáfér.
Platformunk jelenleg Android és IOS rendszereken érhető el. A csatlakozáshoz kérjük elsőként töltse le az Applikációkat.
IOS Apple termékek esetében: https://itunes.apple.com/TR/app/id765547478
Androidot használó telefonok esetében: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alarmmannen.handset
A letöltés után kérjük állítsa be az Ön régiós elérhetőségét, amely hazánkban Magyarország. Ezt követően a rendszeradminisztrációjában megadott PIN kóddal és felhasználó névvel tud bejelentkezni az Online felületre. A felületen automatikusan meg fognak jelenni az Ön felügyelt és Online rendszerei és állapotuk. A használat feltétele, hogy legyen internetes kapcsolata.
Böngészővel keresse fel weboldalunkat a www.vissecurity.hu címen és a belépés menüpontban jelentkezzen be az aktiváláskor megadott felhasználónevével és jelszavával. A Platform eléréséhez internetkapcsolatra lesz szüksége.
Kérjük, használja a jelszó-emlékeztető lehetőséget valamely böngészős felületen. A jelszó-emlékeztető után egy Tokent fog kapni, amely lehetőséget ad új jelszó kérésére. Ez után kérjük tesztelje az új jelszavát.
Amennyiben Online rendszere van, azt a világ bármely pontjáról elérheti. Értesül az eseményekről és felügyelheti a rendszerét is. A kapcsolathoz azonban internet szükséges.
A szolgáltatást egyelőre Magyarországon, Norvégiában és Svédországban érheti el. Dolgozunk azon, hogy Ön ezt a szolgáltatást is több országban is aktiválni tudja, ha utazó DIY csomaggal rendelkezik. Javasoljuk azonban, hogy ha utazik kábeles internetes kapcsolatot használjon, vagy érdeklődjön a készülékben lévő SIM költségeiről munkatársunknál.
A DIY az angol Do It Yourself elnevezésből származik és Csináld Magad lehetőségeket kínál. A technológiai fejlődés és az emberek alkalmazkodása lehetővé tette, hogy ilyen megoldásokat a vagyonvédelem területén is tudjon használni. Aki ért egy okos telefonhoz, általában egy DIY vagyonvédelmi rendszert is könnyedén beüzemel.
Igen, erre lehetősége van. Ebben az esetben állítsa be a webes felületen tartózkodási helyét. Nézze meg a telepítési videókat és e szerint telepítse fel eszközeit. Ügyeljen a magasságokra és a rögzítés minőségére. Óvakodjon a szállásadók berendezéseinek, építészeti elemeinek rongálásától. A felszerelés után tesztelje a rendszert és az értesítéseket. A szolgáltatáshoz internetkapcsolatra lesz szüksége, amelynek díjszabását lehetséges, hogy az ottani internetes szolgáltató szabja meg. Egyes szolgáltatások, mint a kivonuló szolgálat nem biztos, hogy működik, ezért kérjük állítsa be értesítési folyamatait.
Igen, természetesen. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk.
Mi van, ha nem vagyok elérhető, kit értesít a rendszer?
Csomagjának megfelelően tud igénybe venni további szolgáltatásokat. A webes felületén, böngészőn keresztül beállíthatja az Ön által meghatalmazott kapcsolattartókat, értesítendő személyeket, barátokat, szomszédokat, stb. Ha növelni karja a biztonsági előnyeit, rendeljen kivonuló szolgálattal rendelkező csomagot. Ha Ön nem elérhető, akkor az Ön által meghatározott személyek kapnak értesítést, majd ezt követően, vagy ezzel egy időben kivonuló szolgáltatója.
Mennyire biztonságos a felhő megoldás?
A felhő megoldások sokkal biztonságosabbak, mivel a költségesebb és ipari jellegű megoldások állandó szakemberi felügyelet alatt vannak. A gerinchálózatra kapcsolt szerverek rendelkezésre állása és teljesítménye sokkal magasabb és nagyobb erőforrást biztosít a felhasználó számára is. A szolgáltatásban nem csupán egy vagyonvédelmi és kényelmi megoldást biztosítunk, hanem komoly IT szakemberek gondoskodnak a legnagyobb biztonságról és adatvédelemről.
Mi van, ha nincsen kapcsolat a felhő és az otthoni rendszer között?
Az online rendszerek is működnek lokálisan, helyi szinten, akár csak a hagyományos megoldások. Ebben az esetben ugyan úgy kezelhetőek, ki – és bekapcsolhatóak, mint más rendszerek. A kapcsolat helyreállása után a rendszerek a tárolt adatokat megküldik a platform számára.
Mit tegyek, ha nincsen kapcsolat a Platform és az Online rendszer között?
Kérjük, ilyen esetben ellenőrizze a csatlakozókat, otthoni internetkapcsolatát, szolgáltatóját. Ha rendszere SIM kártyát is tartalmaz, ilyen esetekben a kommunikáció automatikusan ezen keresztül fog működni. Ha a üzemszerű állapot visszaáll, a kommunikáció újra a vezetékes hálózaton keresztül fog prioritásban működni.
Hogyan értesülök, ha riasztás vagy hiba van a rendszeren?
A Platform ebben az esetben automatikusan küld Önnek egy email és Push üzenetet, illetve SMS-t.